Plakat SREBRO 2017

 

 

Wyniki konkursu na plakat

26. Mi─Ödzynarodowego Konkursu Sztuki Z┼éotniczej TO┼╗SAMO┼Ü─ć

┬áRozstrzygni─Öto konkurs na plakat 26. Mi─Ödzynarodowego Konkursu Sztuki Z┼éotniczej ÔÇ×TO┼╗SAMO┼Ü─ćÔÇŁ.

 Jury oceniło 103 prace przysłane na konkurs przez 49 autorów z całej Polski.

  

Zwycięzcami konkursu zostali:  

 

Michał Fatyga i Emilia Szulewa

 

 Jury postanowiło wyróżnić dodatkowo projekty: 

 

Dawida Celeka,

┬áPiotra Depta-Kle┼Ťta,┬á

 Anny Jaszczuk,

 Pauliny Teterycz,

 Aleksandra Walijewskiego. 

 

Dzi─Ökujemy wszystkim uczestnikom i serdecznie gratulujemy zwyci─Özcom.

┬áJu┼╝ teraz zapraszamy na kolejn─ů, przysz┼éoroczn─ů edycj─Ö konkursu!

  

Nagrodzona praca

 

Michał Fatyga i Emilia Szulewa

 

Michał Fatyga i Emilia Szulewa

 

 

 

Jury postanowiło wyróżnić dodatkowo projekty: 

 

Dawid Celek

Dawid Celek

 

Piotr Depta-Klesta

Piotr Depta-Klesta

 

Anna Jaszczuk

Anna Jaszczuk

 

Paulina Teterycz

Paulina Teterycz

Aleksander Walijewski

Aleksander Walijewski

 


 

 

Wyniki konkursu zostn─ů podane do 14 kwietnia br.

Za tak długie oczekiwanie na wyniki konkursu przepraszamy.

 

W┬ádniu 12 marca br. up┼éyn─ů┼é termin nadsy┼éania projekt├│w na konkurs plakatu.

Prosimy o cierpliwo┼Ť─ç w najbli┼╝szym czasie podamy wyniki konkursu.

 

 

KONKURS NA PLAKAT

 

Galeria Sztuki w Legnicy

ogłasza konkurs na plakat do

26. MI─śDZYNARODOWEGO KONKURSU SZTUKI Z┼üOTNICZEJ┬á

TO┼╗SAMO┼Ü─ć

 

Termin nadsyłania projektów upływa 12 marca 2017 r.

 

Niezmienn─ů tradycj─ů Legnickiego Festiwalu Srebro zawsze by┼éy odniesienia do wa┼╝nych zjawisk kszta┼étuj─ůcych wsp├│┼éczesno┼Ť─ç. Proponuj─ůc tematy kolejnych konkurs├│w starali┼Ťmy si─Ö pod─ů┼╝a─ç za aktualnymi zmianami cywilizacyjnymi, inspiruj─ůc artyst├│w-z┼éotnik├│w, designer├│w, tw├│rc├│w unikatowej bi┼╝uterii do przekraczania schemat├│w i poszukiwania autorskich interpretacji.

Tak si─Ö sk┼éada, ┼╝e w ostatnim czasie nie ma chyba zagadnienia, kt├│re nie by┼éoby nacechowane politycznie ÔÇô najcz─Ö┼Ťciej w negatywnym kontek┼Ťcie. Procesy spo┼éeczne i ich gwa┼étowne przewarto┼Ťciowania, kt├│rych jeste┼Ťmy w┼éa┼Ťnie ┼Ťwiadkami, opisywane bywaj─ů j─Özykiem skrajnych emocji, a nie fakt├│w, a s┼éowem roku okazuje si─Ö ÔÇ×postprawdaÔÇŁ. Wszystko to powoduje, ┼╝e dotychczasowe kryteria porz─ůdkuj─ůce relacje jednostka / zbiorowo┼Ť─ç coraz cz─Ö┼Ťciej wymuszaj─ů na nas ┼Ťwiatopogl─ůdowe deklaracje. R├│wnolegle sama to┼╝samo┼Ť─ç jednostki zaczyna nabiera─ç prawie wy┼é─ůcznie wirtualnego charakteru, staj─ůc si─Ö przedmiotem autokreacji, manipulacji,
a nawet kradzie┼╝y to┼╝samo┼Ťci.

Bi┼╝uteria autorska, od zawsze traktowana jako osobisty amulet, symbol, sygnifikant indywidualnej to┼╝samo┼Ťci, podlega dzisiaj tym samym mechanizmom bezwzgl─Ödnego marketingu, co ka┼╝dy produkt, us┼éuga, emocje i do┼Ťwiadczenia. W zwi─ůzku z tym pojawiaj─ů si─Ö r├│wnie┼╝ nowe pytania, dotycz─ůce relacji przedmiot / u┼╝ytkownik w realnym i wirtualnym otoczeniu, tak bezwzgl─Ödnie kszta┼étowanym przez ekonomi─Ö zysku.

Czy do zamanifestowania w┼éasnej to┼╝samo┼Ťci wci─ů┼╝ potrzebujemy materialnych atrybut├│w?

Czy dawne funkcje biżuterii nieodwracalnie przejęły elektroniczne akcesoria?

Czy osobisty przedmiot, wykonany ze szlachetnych materia┼é├│w zostanie nieodwracalnie zast─ůpiony przez algorytm Big Data, kt├│ry jest w stanie sprofilowa─ç nasz─ů osobowo┼Ť─ç ju┼╝ po 50 ┼Ťladach jakie nie┼Ťwiadomie zostawiamy w Internecie?

 

Sławomir Fijałkowski

 

>>> LOGOTYPY DO POBRANIA 

>>> REGULAMIN KONKURSU

 

 

 

 

 

 

 

 

 

|


Aktualno┼Ťci

 

OFICJALNA STRONA LFS

 

KOLEKCJA

 

  

 


 

Aktualno┼Ťci