Plakat SREBRO 2017

 

 

Wyniki konkursu na plakat

26. Międzynarodowego Konkursu Sztuki Złotniczej TOŻSAMOŚĆ

 Rozstrzygnięto konkurs na plakat 26. Międzynarodowego Konkursu Sztuki Złotniczej „TOŻSAMOŚĆ”.

 Jury oceniło 103 prace przysłane na konkurs przez 49 autorów z całej Polski.

  

Zwycięzcami konkursu zostali:  

 

Michał Fatyga i Emilia Szulewa

 

 Jury postanowiło wyróżnić dodatkowo projekty: 

 

Dawida Celeka,

 Piotra Depta-Kleśta, 

 Anny Jaszczuk,

 Pauliny Teterycz,

 Aleksandra Walijewskiego. 

 

Dziękujemy wszystkim uczestnikom i serdecznie gratulujemy zwycięzcom.

 Już teraz zapraszamy na kolejną, przyszłoroczną edycję konkursu!

  

Nagrodzona praca

 

Michał Fatyga i Emilia Szulewa

 

Michał Fatyga i Emilia Szulewa

 

 

 

Jury postanowiło wyróżnić dodatkowo projekty: 

 

Dawid Celek

Dawid Celek

 

Piotr Depta-Klesta

Piotr Depta-Klesta

 

Anna Jaszczuk

Anna Jaszczuk

 

Paulina Teterycz

Paulina Teterycz

Aleksander Walijewski

Aleksander Walijewski

 


 

 

Wyniki konkursu zostną podane do 14 kwietnia br.

Za tak długie oczekiwanie na wyniki konkursu przepraszamy.

 

W dniu 12 marca br. upłynął termin nadsyłania projektów na konkurs plakatu.

Prosimy o cierpliwość w najbliższym czasie podamy wyniki konkursu.

 

 

KONKURS NA PLAKAT

 

Galeria Sztuki w Legnicy

ogłasza konkurs na plakat do

26. MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU SZTUKI ZŁOTNICZEJ 

TOŻSAMOŚĆ

 

Termin nadsyłania projektów upływa 12 marca 2017 r.

 

Niezmienną tradycją Legnickiego Festiwalu Srebro zawsze były odniesienia do ważnych zjawisk kształtujących współczesność. Proponując tematy kolejnych konkursów staraliśmy się podążać za aktualnymi zmianami cywilizacyjnymi, inspirując artystów-złotników, designerów, twórców unikatowej biżuterii do przekraczania schematów i poszukiwania autorskich interpretacji.

Tak się składa, że w ostatnim czasie nie ma chyba zagadnienia, które nie byłoby nacechowane politycznie – najczęściej w negatywnym kontekście. Procesy społeczne i ich gwałtowne przewartościowania, których jesteśmy właśnie świadkami, opisywane bywają językiem skrajnych emocji, a nie faktów, a słowem roku okazuje się „postprawda”. Wszystko to powoduje, że dotychczasowe kryteria porządkujące relacje jednostka / zbiorowość coraz częściej wymuszają na nas światopoglądowe deklaracje. Równolegle sama tożsamość jednostki zaczyna nabierać prawie wyłącznie wirtualnego charakteru, stając się przedmiotem autokreacji, manipulacji,
a nawet kradzieży tożsamości.

Biżuteria autorska, od zawsze traktowana jako osobisty amulet, symbol, sygnifikant indywidualnej tożsamości, podlega dzisiaj tym samym mechanizmom bezwzględnego marketingu, co każdy produkt, usługa, emocje i doświadczenia. W związku z tym pojawiają się również nowe pytania, dotyczące relacji przedmiot / użytkownik w realnym i wirtualnym otoczeniu, tak bezwzględnie kształtowanym przez ekonomię zysku.

Czy do zamanifestowania własnej tożsamości wciąż potrzebujemy materialnych atrybutów?

Czy dawne funkcje biżuterii nieodwracalnie przejęły elektroniczne akcesoria?

Czy osobisty przedmiot, wykonany ze szlachetnych materiałów zostanie nieodwracalnie zastąpiony przez algorytm Big Data, który jest w stanie sprofilować naszą osobowość już po 50 śladach jakie nieświadomie zostawiamy w Internecie?

 

Sławomir Fijałkowski

 

>>> LOGOTYPY DO POBRANIA 

>>> REGULAMIN KONKURSU

 

 

 

 

 

 

 

 

 

|


Aktualności

 

OFICJALNA STRONA LFS

 

KOLEKCJA

 

  

 


 

Aktualności